<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d14095301\x26blogName\x3dokunmas%C4%B1+zor+yaz%C4%B1lar...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yokdahaneler.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yokdahaneler.blogspot.com/\x26vt\x3d571396105580929253', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

okunması zor yazılar...


[Google aşkı]
(11 Temmuz 2005)

Bu gece sabaha kadar Google'ı araştırdım, niye bilmiyorum ama bu şirketi acayip seviyorum, (hazır bunları Blogger'a yazayım da, bakarız iş teklifi falan gelir).

Herneyse birkaç şey buldum onları buraya yazıp, yatmaya gidiyorum.

Sürprizler
Sürpriz Yumurta : Java Oyunu var içeride
Elmer Dilinde Google : Bildiğiniz Looney Tunes Elmer.
Bork Dilinde Google : Bilen birisi varsa bana açıklasın.
Hacker Dilinde Google : Sayılarla yazılmış yazılar, 5-10 dk. sonra su gibi okunuyor
Klingon Dilinde Google : Bunu da bilmiyorum.
Piglatin Dilinde Google : Bunu biliyorum ama söylemem.

Özel Googlelar (İsim bulamadım)
Firefox için
Microsoft için
Kapı komşumuz için

Diğer
Kişisel Google : Buraya gmail şifrenle girip kafana göre bir iki şey ekleyebiliyosun. Pek kullanışlı olduğu söylenemez. Hatta boşverin.
Alışveriş : Herkesin burayı gezmesini tavsiye ederim, hemen hemen her ürünlerini alasım geldi ama fiyatlar uçuktu, aslında fiyatlar normaldi de kargo fiyatları uçuktu, 10$'lık T-Shirt için 13.70$ taşıma ücreti alınır mı? Belki, ama en azından benden alamadılar. Ayrıca Google Icon Vase Speaker ürününde gözüm kaldı, zengin bir arkadaştan doğum günü hediyesi olarak bekliyorum...

Eveeeet, yazımızı hazırladıktan sonra geriye dönüp bakıyoruz ki, yazdıklarımız hiçbir boka şeye benzememiş. Madem yazdık bu kadar silmeyelim artık.

Gerçek Hikaye: Gece birkaç saniyeliğine birşeye bakmak için Google'a girdim, Google senin, Wikipedia benim derken sabah oldu, her zamanki gibi elektrikler gitti, elektrikler gidince bilgisayar doğru kapanmadığı için her zamanki gibi benim içim rahat etmedi, bu rahatsızlıkla her zamanki gibi uyuyamadım, uykulu olduğum her zamanki gibi saçmalıyorum, bir dahaki araştırma yazısında görüşmek üzere hoşçakalın...

9 tane yorum yapılmış

Saat 11 Temmuz, 2005 09:17 sularında, Blogger :..: şunları söyledi...

Hacker dilinde google'ı sevdim, şifre belirlemek dert oluyordu ordan birkaç kombinasyon yapabilirim:-)

Bir dahaki araştırma yazılarını da bekleriz ama mümkünse uykusuz olma ;-)tabi, biliyorum ki pek mümkün değil:-P

 
Saat 11 Temmuz, 2005 16:19 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

Benim aklım hâlâ Google T-Shirt'lerinde. Calfiornia'dan bir tanıdık bulmam lazım ;)

 
Saat 11 Temmuz, 2005 17:23 sularında, Blogger hayalperisi şunları söyledi...

istediklerini dogum gününde belki bir peri alir bir yerdende adresini bulur sana yollar olmaz deme hayatta hersey mümkün :)

bu arada blog dünyasinda yenisin bende gec gördüm ama olsun kocaman bir hosgeldin :)

kendine iyi bak ..

 
Saat 11 Temmuz, 2005 19:16 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

Hızır amca sen misin?

 
Saat 11 Temmuz, 2005 23:14 sularında, Blogger :..: şunları söyledi...

Peri diyor ya "amca" nerden çıktı şimdi:-)) Sen yine uyumadın herhalde:-P

 
Saat 12 Temmuz, 2005 05:10 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

La Panse sen de haklısın :) Ben öyle noktasız, virgülsüz, smileysiz yazınca karışmış.

Daha açık olarak;
"şaşırmış, sevinmiş bir smiley + Hızır amca + virgül + uzun bir bekleme + umutlanan bir smiley + Sen misin? + biraz daha umut"

Bu kadar...

Hızır : dara düşüldüğünde çağırılan kişi. (ek$iden )

 
Saat 12 Temmuz, 2005 06:57 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

Bişi daha çıktı karşıma.
Google Tatil Logoları

 
Saat 12 Temmuz, 2005 09:20 sularında, Blogger :..: şunları söyledi...

@helplessness

çok orjinal bir insansın hakikaten:-)))

 
Saat 13 Temmuz, 2005 02:42 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

@ed
Beni tanıyan insan nasıl da kendini belli ediyor :P

Aslında gerçekten aklımdan uyumak geçiyordu ama okula gitmem gerekti, 3/9 saat devamsızlık ile ilk günü geçiştirdim :) Bu gece yine sabahlayıp yarın 13:00'teki dersime gitmeyi planlıyorum...

@Panse
Orjinallikten kastın, benim gibi dengesizin bu dünyada tek olduğuysa haklı olabilirsin ;)

 

Yorum ekle | << Anasayfa