<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d14095301\x26blogName\x3dokunmas%C4%B1+zor+yaz%C4%B1lar...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yokdahaneler.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yokdahaneler.blogspot.com/\x26vt\x3d571396105580929253', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

okunması zor yazılar...


[Yaz Okulu Ders Programı]
(13 Temmuz 2005)

Salı:
3 Saat: Fonksiyonel Analize Giriş
3 Saat: Diferensiyel Denklemler II
3 Saat: Topoloji II

Çarşamba:
3 Saat: Fonksiyonel Analize Giriş
4 Saat: A.İ.İ.T II

Perşembe:
3 Saat: Diferensiyel Denklemler II

Cuma:
3 Saat: Topoloji II


Toplam:22 Saat

Ben ne zaman yaşayacağım?

14 tane yorum yapılmış

Saat 13 Temmuz, 2005 04:31 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

Cumartesi, Pazar, Pazartesi yaşamayı önermeyin vururum...

 
Saat 13 Temmuz, 2005 09:26 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

Anaaaa, adama bak!

 
Saat 13 Temmuz, 2005 11:46 sularında, Blogger :..: şunları söyledi...

Hâlâ yaşamaya dair umudun varsa kutlarım :) Hatta mesela salı günleri yaşamıyormuş gibi davran, yuh diyorum sana yeter herhalde :-P

 
Saat 13 Temmuz, 2005 12:06 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

Eveeeet, ben de kendime yuh diyorum ve saat 13:00 itibarıyla başlayacak olan 7 saatlik zulümü ön saflardan izlemeye gidiyorum...

Sağlıcakla kalın, efendi yorumlar yapın...

 
Saat 13 Temmuz, 2005 12:07 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

Ek: Tarih dersinin saatine (45 dk.) 1.25 YTL, diğerlerine 0.9 YTL verdim.

 
Saat 13 Temmuz, 2005 21:45 sularında, Blogger elifbb şunları söyledi...

eee hmm eheh gecicek bunlar gecicek desem, ve gercekten de nasi gectigi anlasilmicak desem, hatta biliyorum bagira cagira en guzel duygularini dile getirceksin bunun uzerine ama; ozliceksin bi de utanmadan bunlari desem... yok yok aksam aksam cok konustum ben.. gidiorum buralardann

 
Saat 13 Temmuz, 2005 22:50 sularında, Blogger :..: şunları söyledi...

Tarih dersi için kazıklamışlar seni, insan bir pazarlık falan yapar :-)) O ne yaw öyle. Derslere git de verdiğin paraya değsin bari:)

 
Saat 14 Temmuz, 2005 00:14 sularında, Blogger jonquille şunları söyledi...

geçen sene yaz okulunda, 26 kredi almıştım ben de. kabus bi şey.
şimdi tek ders alıyorum, ohh miss!
şimdiden geçmiş olsun sana.

bu arada, ders ücretleri konusunda ciddi değilsin değil mi? bizde tek kredi yaklaşık 50 ytl falan.
(evet, devlet okulu.)

 
Saat 14 Temmuz, 2005 08:12 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

ElifBB sanırım bahsettiğin adımları artık ezberledim. Pek dokunacağını sanmıyorum...

La Panse Ben o dersi geçersem bir o kadar para vermeye daha razıyım.

jonquille hava atma bana ;) Bir yıldır ilk defa okula gidiyorum. Tatil konusunda epey deneyimim var.

Ücret konusuna da gelince, bizim okulda da bölüme göre bayağı oynuyor fiyatlar, eğer hem mühendislikte hem de ikinci öğretim olsan 1 kredilik ders 35 YTL, fen-edebiyat birinci öğretimde ise 12,6 YTL falan ediyor.

 
Saat 14 Temmuz, 2005 13:08 sularında, Blogger jonquille şunları söyledi...

fen-edebiyat 12,6 ytl mi???
bekle, sizin okula geçiyorum. :)

 
Saat 16 Temmuz, 2005 01:01 sularında, Blogger Erol şunları söyledi...

Cumartesi, Pazar, Pazartesi yaşamayı önermeyin vururum...


Aslında bunu diyeni vurmak lazım gibi benim açımdan, sadece pazar günü yaşıyorum :)

9 x 6 = 54 saat

 
Saat 16 Temmuz, 2005 01:12 sularında, Blogger psychedelicpink şunları söyledi...

Dif Denk.i yaz okulunda almistim 100 le geçtim söylemesi ayip :D Hem de mat. bölümünün en despot hocasiydi adam.

 
Saat 16 Temmuz, 2005 02:15 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

erol
Kendi günlüğümde posta yedim :) Bunları da görecektik demek...

psychedelicpink Dif. Denk II'yi 5. alışım. Aksine hoca da okulun en rahat not istenecek, en rahat ders geçilecek hocası. Nolcak şimdi?

 
Saat 16 Temmuz, 2005 02:41 sularında, Blogger Erol şunları söyledi...

Posta mı :) alakası bile yok..
Sadece 32 saat fazlan var :)

 

Yorum ekle | << Anasayfa