<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d14095301\x26blogName\x3dokunmas%C4%B1+zor+yaz%C4%B1lar...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yokdahaneler.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yokdahaneler.blogspot.com/\x26vt\x3d571396105580929253', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

okunması zor yazılar...


[Eğitim şart!]
(16 Temmuz 2005)

En sonunda dün gönünllü bir ev arkadaşım kedinin tuvaletini temizledi. Biz her ne kadar kedinin tuvaleti desek de son zamanlarda bunu kedi bile kabul etmemeye başlamıştı.

Hani kokusuna, görüntüsüne zaten alışmıştık ama 21.yy'da veba hastalığının yeniden doğuşundan endişeliydik. Böyle bir hastalığa yakalansaydık etraftakilere ne diyebilirdik? Nihayetinde artık içimiz rahat birkaç ay daha geçirebiliriz. Bakalım bir sonraki temizlik kimin uzaktan bir akrabası eve uğradığında yapılacak?

Tuvaletin eski durumuna gelince; kedinin tuvalete seyrek gitmek için az yemek yediğini, hatta önce pencereye çıkıp 2 dakika derin derin nefes alıp koşa koşa tuvalete girdiğini söylesem pek de abartmış sayılmam.

10 tane yorum yapılmış

Saat 16 Temmuz, 2005 15:40 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

Böyle bir yazıdan sonra bir yorum filtresi koymayı uygun gördüm.

"Siz ne biçim insansınız", "kendinize acımıyosanız bari hayvancığa acıyın" tarzı yorumlarınız düşünülmeden silinecek, hatta bu yorumları yazanlar adı geçen tuvalete kapatılacaklardır.

İsteyenler; "erkeklerin kadınlara olan ihtiyacı" veya "ne olacak bu Türkiye'nin hali" gibi konuları tartışmaya buradan devam edebilir...

Saygılar, sevgiler...

 
Saat 17 Temmuz, 2005 02:11 sularında, Blogger :..: şunları söyledi...

Aferin flltresini unutmuşsun yakıştıramadım sana :-))

 
Saat 17 Temmuz, 2005 02:34 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

Harbi ben seni düşünemedim bir an. Aferin bana.

 
Saat 18 Temmuz, 2005 19:34 sularında, Blogger Erol şunları söyledi...

Nasıl da özledim, öğrenciliğimin o düzensiz ve kirli hayatını..

 
Saat 21 Temmuz, 2005 01:32 sularında, Blogger Erol şunları söyledi...

Neden se benden sonra yorumlar kesiliyor. Madem kesilmiş ben devam edeyim ;)

 
Saat 21 Temmuz, 2005 09:42 sularında, Blogger :..: şunları söyledi...

@erol

dünyada olmaz:) ben devam edeyim:-))

 
Saat 22 Temmuz, 2005 17:14 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

Siz devam edin, ben yetişirim. Bu aralar evde misafirlerim falan var. Bizim evi kötüleyebileceğim müsait bir ortam olduğunda geri gelirim...

Kalın sağlıcakla...

 
Saat 23 Temmuz, 2005 13:39 sularında, Blogger :..: şunları söyledi...

Eheh bekliyoruz muhakkak:)

 
Saat 24 Temmuz, 2005 16:37 sularında, Blogger Erol şunları söyledi...

Bak yazıyorum..
Bitmesin bu rüya ;)

 
Saat 26 Temmuz, 2005 06:23 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

Yine birilerinin akrabaları gelse de şu mutfağa da el atsa diyorum.

 

Yorum ekle | << Anasayfa