<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d14095301\x26blogName\x3dokunmas%C4%B1+zor+yaz%C4%B1lar...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yokdahaneler.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yokdahaneler.blogspot.com/\x26vt\x3d571396105580929253', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

okunması zor yazılar...


[Şimdi Reklamlar...]
(29 Temmuz 2005)

(Necmi Kaybettin - 22 - Öğrenci)
"Lost" dizisi gelmeden önce ev arkadaşlarımızla ortak hiç birşey yapmaz, sıkılıp sıkılıp kavga ederdik. Ama artık öyle değil. Oturup saatlerce izliyoruz, ne ev kirleniyor, ne bulaşık çıkıyor.

(Hüseyin Azman - 45 - Avcı)
Bu diziyi izlemeden önce guş neyim bilem vuramazdım, ama artık diziyle birlikte verilen "Kamasutral Avlanma Yöntemleri" kitabıyla ellerimi kullanmadan, taklalar atarak, hatta hoplayıp zıplayarak bilem avlanabiliyorum. Artıh gelsin yaban domuzları, gitsin gutup ayularu. Yaşasın "Lost".

(Leyla Neettin - 50 - Ev Hanımı)
Siz bizim oğlanı bilmezsiniz, sabah bir çıkar evden bir daha ara ki bulasın. Aldık bu diziyi, kaç gündür odasında, sesi soluğu çıkmıyor
-Mehmet koş oğlum bak kamera geldi, Mehmeeet, Mehmeeett, ... , Mehmet!

(Riili Mal - 32 - Reklamcı)
Eveeet! İnsanları duydunuz, daha ne bekliyorsunuz? Hemen arayın "Lost" dizi setini evinize yollayalım.
Üstelik bu diziyi sadece izlemekle kalmayıp kutusundan çıkan ipi CD'lere ok yönünde geçirerek elde ettiğiniz aksesuarları, arabanıza, vitrinlerinize hatta T-Shirtlerinize takıp havanızı da atabilirsiniz.
Ayrıca siparişi verirken 3-5 kuruş daha fazla ödeyerek "Bahtsız Bedevi ve Issız Ada", "G.te Giren Şemsiyenin Akîbeti", "Kamasutral Avlanma Yöntemleri", "Kore'den Adam Çıkmaz" kitap setimize de sahip olabilirsiniz.

Durun! Daha bitmedi...

Eğer tam şu anda bizi ararsanız; Issız bir adaya düştüğünüzde yanınızda götüreceğiniz 1 değil 2 değil taamm 3 şey de hediyemiz...

Hemen Arayın: 1-800-TOO-LOST



Ek1
: Bunları okuyup, "durun ben bu diziyi izledim, sonunda şöyle oluyo" diyerek spoiler vermeye kalkarsanız, sizi üzerim, canınızı sıkarım, kalbinizi de kırarım...

Ek2: 25 bölümlük bu dizinin altyazılarını Türkçe'ye çeviren arkadaşlara, bana böyle bir dizi olduğunu haber veren NickleT'e, ve dizinin teminini sorunsuz bir şekilde gerçekleştiren elektronikKatır'ıma teşekkürü bir borç bilirim...

4 tane yorum yapılmış

Saat 29 Temmuz, 2005 23:08 sularında, Blogger :..: şunları söyledi...

Ben lost most bilmem, bilsem bir spoiler geçerdim gıcıklığına;-) Amma ve de lakin bu patili tema pek bir hoş olmuş, çok beğendim doğrusu..Helal olsun:)

 
Saat 30 Temmuz, 2005 07:29 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

İlk sezonu önce ben bir bitireyim, beni tanıyan herkese izletmeyi planlıyorum. Sürükleyici ötesi birşey bu...

Ayrıca sende yavaş yavaş kedileri karşı oluşan bir sempati sezinliyorum :) Balıklarla başlayan hayvan sevgisi, bakalım hangi hayvanla son bulacak?

 
Saat 31 Temmuz, 2005 13:02 sularında, Blogger :..: şunları söyledi...

Ya bak mesela Muhlise ayrı diğer hayvanlar ayrı:) Onu ayrı bir kefeye oturttum bile, böyle olunca artık ben de kendimi tanıyamıyorum hayvanlar ve dahi özellikle kediler konusunda. Balıklar zaten ayrı bir olay. Cuma günü başka bir masada çalışmak durumunda kaldım da 1 haftada ne çok alışmışım ben onlara ya:-P

 
Saat 31 Temmuz, 2005 13:20 sularında, Blogger Helplessness şunları söyledi...

Bana Muhlise deme, kulaklarımda çınlıyor miyavlaması... Bir hayvan hem bu kadar aç, hem bu kadar yüzsüz nasıl olabilir?

Sen sen ol, hayvan sevgisi zincirinde kedileri arka saflara koy.

 

Yorum ekle | << Anasayfa